15 Aralık 2011 Perşembe

sevgili dedeciğim ..


1 haftadır bel ağrısı cekiyordum doktora gittim 1 hafta dinlenmem için rapor verdi.
neyse iğne falan derken biraz iyileştim..
dedeçiğim ameliyat olması için izmir tepecik hastanesinde
yattığını öğrendim sevgili annem aradı söyledi..anne hayırdır deden elleri uyuşuyor bacaklarında
uyuşmalar var sebebbi neymiş derken kalpte 3 damar tıkanmış olduğunu öğrendim
ameliyata alıyor kasaplar afedersiniz doktor denen arkadaş yapıyor ameliyat kalp anjiyosu ama
damarlar acılmıyor .o zaman kalp acıyor bacaktan damar yerleştiriyor bu arada 2 sefer
kalp duruyor .ha tamam calıştı bir problem yok derken sevgili buyuk babam dedem 1 saat sonra hayata veda ediyor .ameliyat yapan dr cıkıyor elimizden geleni yaptık .sapasağlam ,
hastaneye ayaklarıyla giden dedem cenazesi cıkıyor..
bu haberi alır almaz doğru izmir yoluna gece 12 yağmur istanbulu sel almış göz gözü görmüyor
gece yolculuğu cok pis oluyor .6 saatte gittiğim izmire 8.5 saatte yolda uyuyarak vardık gittim dedemin kaldığı dayımın evine tüm aile orada kime sarılsam ağlıyor özlediğim anneme teyzeme dayılarıma içim cız ederek sarılarak hüngür hüngür ağladım .üstelik yıllardır gözümden tek damla yaş akmayan biri olarak ağladım cocuklar gibi..
cuma mubarek gün camiye gittim dedemin cenazesi orda olduğunu öğrendim gittim kuzenim başında dayılar akrabalar babam kuzele konuşurken gel gör istersen dedi dedim korkarım bakmıyım sonra gece ruyama girer içimden .
sonra teyzem uzaktan sivastan geldi amcamla birlikte onlar bakmak için son yolculuğunda görmek istediler bende teyzemi tutarken acılan tabuttan dedeçiğimi son kez gördüm .ağla ağla içim dışım biririne girdi..kılınan namazdan son yolculuk için mezarlığa hep beraber.defnettik
ağladık sarıldık helalleştik eve toplandık .akrabalarımı gördüğüm için bir tarafım sevinir ken bir tarafım üzüldü   4 gün kaldığım izmirde güzel günüm olmadı
eve nasıl döndüm nasıl geldim hatırlamıyorum bu arada belimi dahi unuttum ağrısını .


mekanın cennet olsun sevgili dedeciğim seni cok seven torunun...

Hiç yorum yok: