27 Ocak 2011 Perşembe

bugünde aşktan bahsedelim......

Bir kişiye aşık olmak nedir sizce?Tam anlamıyla eksiksiz bir tanımını yapabiliyor musunuz?Henüz kimse yapamadı çok zorlamayın kendinizi.

Hiç yanınında bulunmadığınız,bir dakikayı bile başbaşa geçirmediğiniz,gözlerinin içine hiç bakmadığınız,nefesini hiç hissetmediğiniz,elini hiç tutamadığınız kilometrelerce uzakta olan birine aşık olabilir misiniz?

Bu sorulara kendinizce yanıtlar verebilirsiniz işte.

İnternet çıktı ve böyle aşklar çoğaldı işte.Size göre saçmamı bir zamanlar ben de acayip derecede saçma bulurdum.Konuştuğum bir çok arkadaşımda internetten tanıştığı ve kendisinden kilometrelerce uzakta olan birisine ilgi duyduğunu ve hatta ona aşık olduğunu söylüyor.


Çok iyi anlaşıyorduk.(Hala öyle)Onla konuşunca sanki kendimle konuşuyormuş gibi hissediyordum.İnternete girip onu online görünce mutlu oluyordum ama her zaman için duygularımı frenlemesini bilen ve kesinlikle internette tanıştığım birisine aşık olmam diyen birisiydim.

Sonra birgün telefonlarımızı verdik birbirimize.Her dakika başı mesajlaştık.Bir kaç kere telefonla konuştuk.Telefonla konuşurken duyduğum heyecanı anlatamam o zaman karşınızda sürekli yazı yazan bir robot değil de bir insan olduğunu anlıyorsunuz.Bu da insanı ne kadar mutlu ediyor anlatamam.

Çok sık görüştük bir müddet ve sonra bir gece yarısı ona karşı çok güzel duygular beslediğimi söyledim.Gerçekten de öyleydi.O da aynı duyguları hissettiğini söyledi.

Sonra bitanem,aşkım,canım,seni seviyorum gibi kelimeler içeeren mesajlar havada uçuştu.O gece uyuyamadım ben.

Sonra sabah uyandığımda ne yaptım ben diye sordum kendime?Gece duygularım ön plandaydı ama sabah mantık devreye girdi.İnternetten aşk mı olurmuş dedim kendi kendime.

Ama oluyormuş işte.Hiç yanyana gelmesende,gözlerine hiç bakmasan da,ellerini hiç tutmasanda birine aşık olabiliyorsun.Ve söz verdim ona birgün gidip alacağım onu ve çok da samimiyim bunda.Gerçekten seviyorum çünkü ben.Onsuz bir hayat düşünemiyorum.Ruh eşim o benim.

Eminim benim gibi bu şekilde aşık olduğunu düşünen yok yok aşık olduğunu düşünen değil resmen aşık olan bir sürü insan vardır dünyada.

Bir de eski hikaye anlatayım ve kapatayım.Eskiden internet yoktu telefon vardı.Attila İlhan da sadece telefondan tanıştığı bir kadına aşık olmuştu.O da birçok gününü onunla konuşarak geçirmiş.

O kadını hiç görmemişti sadece sesini duymuştu ama aşıktı o kadına ve bir de şiir yazmıştı ona.''Sen Benim Hiçbir Şeyimsin''demişti.

Sen benim hiçbirşeyimsin

Yazdıklarımdan çok daha az

Hiç kimse misin bilmemki nesin

Lüzumundan fazla beyaz

Sen benim hiçbirşeyimsin

Varlığın yokluğun anlaşılmaz



Sonra Ahmet Kaya besteledi bu şiiri.Böyle bir aşka sahip herkesin o şarkıyı dinlemesini tavsiye ederim.

Bugün de aşktan bahsettik işte.

Hiç yorum yok: