13 Ocak 2011 Perşembe

sitemim sana diğil yeni aşkına...

Uykularım kaçıyor düşündüğümde
güvenim kalmadı hiç aşka sevgiye
gözlerim inanmadı gördüklerine
ben utandım kendimden onun yerine

sitemim sana değil yeni aşkına
uğrunda öleceğim arkadaşıma
değişmezdim ben onu hiç bir kadına
aşka değil gözyaşım arkadaşlığa

neden neden dünya yalanlarla dönüyor
inandığım dostlarım hep sırtımdan vuruyor
arkadaşım kardaşım yıllar yılı sırdaşım
elbet bulunur kadın yok artık arkadaşım

gezerken gördüm onu bir başkasıyla
gördüğüm o başkası yabancı olsa
beynimden vurulmuşum sanki o anda
aldatıldım en yakın arkaaşımla

sitemim sana değil yeni aşkına
uğrunda öleceğim arkadaşıma
değişmezdim ben onu hiç bir kadına
aşka değil gözyaşım arkadaşlığa

neden neden dünya yalanlarla dönüyor
inandığım dostlarım hep sırtımdan vuruyor
arkadaşım kardaşım yıllar yılı asırdaşım
elbet bulunur kadın yok artık arkadaşım

Hiç yorum yok: